Expressió escrita: Com sóc?


Bon dia nens i nenes, de deures uns hem proposat que ens feu arribar una descripció de com sou vosaltres. A continuació tindreu un parell d’exemples per a que us serveixin:

Sóc una noia, ni molt alta ni molt baixa. Tinc el cabell una mica llarg, ondulat i de color castany. Els meus ulls són petits i de color marró. Tinc el nas una mica gran. La meva cara es rodoneta. M’agrada llegir, sortir a passejar i els gats (tinc 2) El meu color preferit és el lila.


Sóc una noia. Sóc baixa i prima. El meu cabell és llarg, ondulat i de color castany clar. Tinc la cara rodona, els ulls de colors verd i el meu nas i la meva boca són petits.
M'argada ballar i llegir i el meu color preferit és el rosa.




Comentaris

  1. Soy Víctor soy un niño muy alegre me gusta escuchar música y bailar soy morenito tengo 7 años mi color favorito es el rojo me gustan los animales salvajes como el tigre y el León

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Víctor! Molt bé la teva descripció!!! La propera vegada intenta-ho escriure en català. Però m'ha agradat molt la que has fet! Enhorabona!
      Laura

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada