Feines 2n del 15 al 19 de juny

Dilluns 15 de juny de 2020

Educació Física 2n:

A ballar:  TIMBER
REPTES EF:
Sou capaços de fer els reptes que us proposem la Silvia i la Natàlia?
REPTES




Català 20
Pensa en totes les coses que hem fet durant el curs: excursions, el concert de Nadal i el caga Tió, el suc de taronja, el carnaval… i explica què és el que més t’ha agradat i per què ‌




Dimarts 16 de juny de 2020
Matemàtiques 2n:

Inventa’t cinc problemes matemàtics i fes el seu enunciat. 

Per exemple problema de suma: Si he fet 15 galetes i la meva germana n’ha fet 27 més quantes galetes hem fet entre totes dues?

Exemple de resta: Si tinc 45 gomes i en regalo 23 als meus amics de la classe, quantes gomes em quedaran?

Medi 2n: Experiment

El‌ ‌agua‌ ‌que‌ ‌no‌ ‌se‌ ‌cae‌ ‌



Nens i nenes d'ampliació:























Dimecres 17 de juny de 2020
Música 2n:
Ballem una mica aquesta última setmana?

Català 2n

Fes‌ ‌un‌ ‌dibuix‌ ‌i‌ ‌escriu‌ ‌que‌ ‌t’agradaria‌ ‌poder‌ ‌
fer‌ ‌aquest‌ ‌estiu.‌ ‌
Envia'ns‌ ‌la‌ ‌foto‌ ‌del‌ ‌teu‌ ‌text‌ ‌i‌ ‌dibuix‌ ‌al‌ ‌correu‌ ‌electrònic‌ ‌





 ‌










Dijous 18 de juny de 2020
Matemàtiques 2n:
Restes d’un dígit (de F.1 a F.9):





Divendres 19 de juny de 2020
Anglès 2n:

(RECORDEU ESCRIURE EL VOSTRE NOM AL FINALITZAR. NO CAL CAPTURA DE PANTALLA, M’ARRIBARÀ DIRECTAMENT)











Comentaris